Home » Over banenradar » Help en FAQ

Help en FAQ voor werkgevers

Banenradar streeft naar een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Is er toch iets niet helemaal duidelijk? Dan vind je hier alle informatie over het gebruik van ons systeem.

Veelgestelde vragen

Mijn account

  • Hoe maak ik een account aan?
    Ga naar aanmelden, klik op de juiste rol en vul je contactgegevens in. Na het versturen van de aanmelding ontvang je een bevestigings-mail in je mailbox. In deze mail staat een activatielink. Zodra je op de activatielink hebt geklikt, weten wij dat het mailadres juist is en is je account geactiveerd. Je kunt dan meteen aan de slag.
  • Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens verloren ben?
    Ga naar Verstuur Wachtwoord en vul je mailadres in. Wij sturen je vervolgens een mailtje met de inloggegevens.

Hoe kom ik in contact met kandidaten?

  • Doorzoeken CV-databank
    Bij elke cv staat in de colofon een contactlink. Hiermee kun je de kandidaat uitnodigen of een vraag aan hem of haar stellen.
    Voor deze mogelijkheid moet je zijn ingelogd en over het juiste abonnement beschikken.

Overige vragen

Mocht je toch een vraag hebben, klik dan op contact om een gerichte vraag te stellen. Medewerkers van Banenradar zullen je vraag behandelen en je zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.

Home

Kandidaten

Werkgevers

Banenradar

Bladeren